Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна на задните напречни щанги

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Смяна на задните напречни щанги

    .....днеска ми смениха горните носачи(Лисан - един от малкото сервизи дето след ремонт не мога да видя нищо странично счупено), и понеже не остана време да сменят и задните напречни щанги, искам да питам някой правил ли е това упражнение сам, защото вместо да ми се търкалят в багажника до следващото ми идване в СФ, не бих се отказал да си ги сменя и сам.......
    Някой правил ли я е тази гимнастика, и кои са основните упражнения?
    Визуално виждам че са само няколко болчета, но да не като ги развия да се окаже че ми трябват още 1-2 човека, кран, и прочее екстри......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

  • #2
    Аз го направих преди месец,не ти трябват хора,трябва ти минимум канал,а най-добре подемник
    честно казано сменят се малко кофти,особено от страната на колелата,има доста разглобяване а и ако знаеш само как се развиват болтовете дълги по 25-30 санта.....ужасТ
    Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
    Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
    Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
    Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
    Honda PCX150 - 15 - The Cheapest

    Comment


    • #3
      Канал нямам, подемник тоже, но като лежа под нея не се изморявам особенно......така че това не е проблем....
      И двете гуми ли трябва да са вдигнати, или може и поотделно????
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        Може поотделно,но като си легнал под нея ще ти се отели вола...
        Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
        Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
        Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
        Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
        Honda PCX150 - 15 - The Cheapest

        Comment


        • #5
          Нищо - така се споява връзката между човека и колата......
          Мисля да прая и пикчърс, че да знаят ората за в бъдеще как става......
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Kamen666 Покажи съобщение
            Аз го направих преди месец,не ти трябват хора,трябва ти минимум канал,а най-добре подемник
            честно казано сменят се малко кофти,особено от страната на колелата,има доста разглобяване а и ако знаеш само как се развиват болтовете дълги по 25-30 санта.....ужасТ
            Нищо такова не забелязах докато сменят моите. Развиват се гайките и после се свалят. И не са разглобявали нищо около колелата. После обаче е задължително на реглаж защото задницата на колата става доста нестабилна в дупки и завои.
            Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
            EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
            EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

            Comment


            • #7
              Схеми за демонтаж на [img][/img]щангите.[img][/img]
              TIPO 2.0 91g.
              PUNTO 1.2 04 g.
              156 1.8 TS 00g

              Comment


              • #8
                Елементарно е!!! Ако имаш грижи звънкаш!
                RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
                0899832271 Сашо

                Comment


                • #9
                  Обезателно регулиране след смяна на напречните щанги - на двете от тях вътрешното им фиксиране е на ексцентрик.
                  Alfa 156 1.8 TS
                  FIAT Tipo 2.0 i.e. GT

                  Comment

                  Working...
                  X